Olycka kommer i 3

Åh vilken jobbig dag. Man tänker ju att det är fredag och allt ska få flyta på. Fel. 

Började med att sambon försov sig, och jag går upp med honom vid halv 5 för jag tänkte att vi ska ta samma buss, som vi ibland gör! Men nej juste, han skulle vara på plats tidigt idag och jag får gå och lägga mig igen. Då händer det som inte får hända. Jag somnar om. Jag vaknar av att min chef ringer mig och det var så pinsamt! 
Trots att min sambo ringt mig säkert 20 gånger! 

Åh. Iallafall så tar jag mig till jobbet och sätter igång direkt! Jag kom liksom vid lunch.. 

Sen slutar jag jobbet! Jag köper med mig en kaffe + kaffe pulver hem! Går ner i tunnelbanan. Missar ett tåg precis, hamnar i andra tankar och Åh där kommer det ett tåg, tänker jag och kliver på. Precis innan dörrarna stängs så inser jag att det är fel tåg! Och jag hann inte ut! 
Så ja jag fick åka en station åt fel håll för att sedan kunna byta. Men missa mina bussanslutningar. Så jag kommer inte hela vägen hem om det inte vore för min kära mor! Åh kanske behöver kaffet♡
Här är ett vitt blommande träd utanför kontoret. 
Jättefint anser jag. 




Kommentera här: