Wednesday

Hejsan!
Idag är en sån där dag då man sysslar med saker som tar en vidare i livet. Jag har ansökt till skolan så vi får se om jag får plats. Kul att man har behörighet. Bytte studievägledare och allting blev hundra gånger klarare och lättare. 

Sen så har jag skickat ut arbetsansökningar.. Fått lite spännande svar och det glädjer mig. Speciellt när jag sökt ett av jobben förut utan att ha fått svar. Och när tjänsten blev aktuell igen så fick jag svar! Såhär långt kom jag inte sist, tänker man! 

Min underbara lillasyster hade sin första arbetsintervju idag, alltså ingen anar hur stolt jag är!! 

Jag har varit ledig idag. Sista dagen på veckan som jag är ledig. Får en liten spänning i kroppen av att veta att jag ska jobba varenda dag hela veckan, plus helgen.. Men är bara att göra sitt jobb! 

Apropå jobb så ska jag nog sätta igång med lite hemma jobb. Tvättar åt min pappa och lite sängkläder, fifflar vid datorn, lite sånt, tjudeluu! 

Me Me Me

En kyrka jag gick förbi när jag jobbade häromdagen 
Den låg mitt i bostadsområdet och var enorm.

Kommentera här: