Vad blir nästa plan?

Åh jag brottas med någon slags rastlöshet och trötthet inom mig.  Jag vill åka på en resa men måste betala lite hussaker som är dyrt, och pass har jag inte heller. Det skulle vara as trevligt att liksom... Inte känna såhär?

Kanske är jag överkänslig för jag har faktiskt städat toaletten,köket,disken har jag tagit, och vikt tvätt och kläderna som legat överallt i rummet.. För att inte glömma att jag sorterat mina pennor och ritat.. 

Ändå känner jag såhär. Att jag måste göra något. Få något vettigt som består gjort. Som man kan njuta av efter. Som att tvätten är vikt och inte stör. Som att pennorna är närmare till hands. Som att toaletten är ren och fin. Jag har ju också fixat ögonbryn,hår,naglar.. Umgåtts med familj och jobbat. Ändå är det såhär.  Som att man har ett ord på tungan men inte kommer på det. 

Imorgon är det dock världens mest speciella dag så jag borde ju bara rycka upp mig och vila.!

Kommentera här: