Regnig Tisdag

Hej mina fina! 

Alltså, jag har varit upptagen i en vecka!
Jag har jobbat, jag har varit ledig. 
Blev lite sjuk, och så har jag varit hur trött som helst. Ovanligt. 
Om jag har jobbat en dag, så var jag så trött dagen efter och inte lyckats ta igen sömn. 
Men idag hörni! Idag mår jag så bra! 

Det regnar här där jag bor, så vi har bara tagit en långdusch och ätit frukost. Vi inväntar besök idag! Min pappa ska komma! 
Så tills dess ska jag nog slänga mig i sängen och kolla på vänner 🎀



Min kära drog med mig ut på en picknick på stranden en dag. Så vi låg där och vilade upp oss. Härligare än så... Kan det bli det? 

Anton var livrädd när han gick ut på hopptornet. Han kunde knappt ta sig tillbaka. Han tyckte att det kändes som att den skulle gå av, och han skulle ramla ner. 
Är det bara jag som tänker att skummet i havet, är en sjöjungfru som har dött? 

Kommentera här: