Ledighet blir till tråkighet

Jag börjar ju känna mig rätt oseriös med bloggen. Men jag är inte van vid att det ska gå så fort helt pltösligt!

Jag har umgåtts med vänner&släkt, födelsedagar, min kära har börjat jobba, själv har jag jobbat!
Så, jag lessnade och skaffade mig en vän här där jag bor. Tur att man har kusiner så nära!
Killen skulle jobba första dagen idag, (HEJA DIG ÄLSKLING) så jag ska roa mig med tjejhäng!
 
Började med att städa i rummet, damsuga och hela faderullan med att bädda rent i sängen. Nu är jag nöjd!
Så ska väl alldeles strax ta och göra mig själv iordning. Om jag sitter för mycket still så saknar jag honom för mycket, så det är bra att det finns ett hus med sysslor.. såfort man får energi! Solen lyser så det kanske är möjligt!
Puss och kram på er alla.
 
p.s Min telefon är inlagd på lagning. Så. Därför är det heelt tomt här. Jag kan typ höra syrsorna när jag loggar in här. haha!
 

Kommentera här: