Uppe innan tuppen

Ja godmorgon mina vänner. Ännu ett vardagsinlägg. Jag tror min sambo glömde att ställa klockan igår? Eller så vaknade jag inte av larmen? Steg iallafall upp 05.22.
Jag har, till skillnad från alla andra dagar, känt mig så mycket piggare! så jag har försökt att inte somna om,och än har jag lyckats! Var så nära för bara en liten stund sen!

Är inne på min andra kopp kaffe. Dock så finns det INTE mycket att göra tidigt på morgonen. Så jag har legat i sängen och ätit frukost & druckit kaffe. Samt så har jag sett en Moving Art dokumentär, ''Forests'' av Louie Schwartsberg. Rekommenderar för alla tröttmössor som kan hålla sig vakna till en film. Finns på netflix!
 
Snart ska denna donna ta och klä på sig.. förhoppningsvis..
och sen ringa farbror doktorn som mamma brukade säga!
 

Kommentera här: