Glossybox Gala för produkterna,


https://www.glossybox.se/referal?CI=MTYzNzU5

Bara så ni vet så skäms jag litegrann över mina bilder. Innan jag börjar så vet detta! 
1. Mobilen är för trasig för elgiganten. Dom ska ringa om max10 dagar. Så får jag en ny. Typ en månad har gått nu! 
2.  våran riktiga kamera saknar sin överföringssladd. Som ligger hos min moder. (Varför tog min syrra inte med sig den) -,- 



Jag har hunnit få 2 boxar fråh Glossybox. Jag har haft blandade känslor. Ena stunden så var det dåligt tyckte jag, ex så har ju jag inga celluliter?! Men, döm ikke för snabbt. Om jag använder krämen på benen, så blir huden lite stramare och man känner sig så fiin mina vänner! 

Borsten var för lång i skaftet, men när jag vant mig så sminkar jag mig Endast med den! Åh det röda stiftet! Som ett läppstift/balsam/glans!! 
I'm loving it all. I really do. 

Jag är glad att jag valde att testa första månaden, crazy in beauty som jag är.. så var drt heeelt rätt val!

Om ni vill så kan ni vara lika modiga som jag, och sen bli lika glatt förvånade över hur grymt det faktiskt blir! 


Kommentera här: