Fredag. äntligen.

Hej alla fina människor som läser detta! 
Ja alla är fina. Så känn er fina. ! 

Iallafall så har jag jobbat som en tok sen förra helgen, & hela veckan. Och alltså.. Jag har ju varit så trött? Jag har kommit hem och ätit, sen lagt mig på sängen och inte kommit upp. 

Till saken hör att det MÅSTE fixas matlåda och frukost inför morgondagen. Men Jag fick det inte gjort. Tur att jag har en kille i mitt liv som är stadig och pigg. Haha! (Har ni känt så?) 

Typ vad hade jag gjort utan honom? Ja, eller utan henne, eller mamma&pappa! 

Nu sitter jag på tåget och jag tänker på vart jag har kommit i livet. Jag känner mig redo för att leva. Jag är galen och kan ha kontroll. Det tråkiga är att jag har glidit ifrån mina vänner. 

Gillar ej att kalla det vänner för vänner hade kanske hjälpt till o hålla kontakten? Men shit happends ! Så... 

Här är jag. Har klarat fett mycket skit. Jag borde kunna göra någonting utav det här. Jag vill ju leva. 

Kommentera här: