Europe.

För inte så länge sedan så stängde Gröna Lund. 
På deras sista öppna dag så skulle mitt och min kusins barndomsband spela! 

Vi var och såg Europe. Det var så kul. Vi sjöng och hoppa. Vi var inne redan vid 17 tiden så vi hann både ta något att dricka,träffa lite andra, och prata! Alltså det var så kul!

Som vanligt så lyckas jag komma in på ställen med 20årsgräns vilket jag var så glad över. Speciellt när man är den enda som isåfall inte skulle komma in. vi var inte där alltförlänge och när sjungandet var klart så var det dags för att gå ut,på riktigt. 

Jag kom hem med en taxi och hela huset var låst! Och jag hade ingen nyckel. Så jag testade att hoppa upp och ta tag i staketet, jag föll. Fick ställa mig på ett par trädgårdsstolar och häva mig upp på balkongen på andra våningen, klättra över räcket. 
Tur att ingen hade låst den dörren för då vet jag inte vad jag hade gjort.


Kommentera här: