Sambolivet.

Jag sitter och beundrar när min raring dammsuger golvet. Historian är att Anton skulle ha dammsugit vårat rum igår, då jag dammsugare hela nedervåningen, så jag lämnade dammsugaren framme! 
 
Tills idag. Efter middagen då jag tänkte att jag ska dammsuga själv så jag kan ställa undan den sen. (Medans han pudrade näsan) Sagt och gjort så bar jag upp den och kopplade in den. Där tog romansen Slut.
 
För sladden hade ner ett glas i golvet och där kom det glas över hela golvet. 
Blev lite bitter och började samla ihop splittret.
 
För, det hade inte hänt om jag inte hade tagit upp dammsugaren.. sen var det inte jag som la eluttaget på bordet bakom glaset... 😇
 
Anton kommer upp. Han tyckte det var bra att Vi hade bärt upp dammsugaren. 
 
(Förlåt för mörka bilder till den som tittar)
 
 

Kommentera här: