Det var ju så längesen.

Hahaha Tjenare bloggen!
 
Det var ju faktiskt ett bra tag sedan jag uppdaterade... Jag tror det var 2013?
 
Idag är det en seg dag. Eller faktum är att det har varit många sega dagar. Så jag kom på att man kan ju blogga om dagarna då kanske. För det är allt jag har gjort. Bläddrat i bloggar!
 Jag hade ju till och med glömt denna blogg! Men den var fräsch så den här får vi nyttja!
 
MEN. Vi har haft virus på datorn. Så det finns inga bilder. Så ibland tackar jag mycket för våran fina hårddisk.
 
Ajuste. Jag har brutit foten så jag har inte jobbat på ett tag. Men snart är jag fit for fight igen!
 
 
och  näää. sist jag var blond .. kommer jag inte ens ihåg.
Nu för tiden ser jag ut på ett annat sätt!
 
 
Inte heller ser man väl sådär ''läcker'' ut! Jag vet någon som måste gå igenom hårddisken efter en kopp kaffe!
 
 

Kommentera här: