lunch

Lunch!  


Jag sitter och ja funderar främst på om någon tycker den där jordgubbs biten ser inbjudande ut? Jag tycker personligen man blir lite.. fördomsfull då den ser lite ofräsch ut. Men den smakar gott. 

Jag sitter också med blandade känslor. Det är så att jag ska ge mig ut på en resa. En personlig resa. Bara för mig. 
Det är ju nu om jag vågar. Och varför skulle jag inte våga? Jag har vågat förut. Det är lite den att jag måste lämna alla, och jag har en sambo. 
Vi skulle absolut inte göra slut, men det känns så konstigt om vi nu skulle säga Hejdå, för att jag ska göra denna resa. Det är kanske läskigt att resa och lämna "min värld" trots att jag känner mig redo, och vill, så är det ändå läskigt. Jag undrar faktiskt hur det kommer bli. Jag kan trots allt se hur vi skypear, smsar, har kontakt liksom. Kramas som aldrig förr när jag kommer tillbaka. 
Okej jag är inte rädd. Det känns bara lite läskigt. 
En ny sak, ny utmaning. Men jag känner mig "redo" och ska fila lite på det här.  

Kommentera här: