8/5

Då var det söndag då! 

Klockan är snart 2 och vi har precis piggnat till. Har gjort om lite för våra 2 hamstrar i buren och ska alldeles strax börja ta tag i saker inför veckan. Vi måste beställa byggmaterial, ev lite sjukskrivning då jag måste till läkaren. 
Jag har blivit så sjuk! Jag orkar inte=( 

Jag får inte sova för den hemska hostan, är sjukt extremt slemmig som kommer upp hela tiden och har träningsvärk i hela magen.. Men jag är en kämpe och ska hålla ut. Är bara rädd för en lunginflammation igen, det värker i lungorna ÷( 

Ja! Ska ta och beställa nu, ta en dusch och dricka lite kaffe. Trevlig söndag på er! 

Lite bilder från veckan!
Lillasyster Gabbi! 
Gabbi och Sigge ! 
OH svårt me balansen hihi 
Min favorit bild! 
So Happy i took this pic <3 
Min suuuupersnygga älskade fästman😍
Vi hälsade på lite kor. Kvigor och barn =)
Här tittar den upp och säger hey! 
Syrrorna skulle handla!  Go Grey.
Lillasyster 
Ja juste vi har flyttat också.! 
Saknat Goa Sigge ♡♡

Kommentera här: