The best is yet to come

Hallå alla bloggdyrkare! 
 
Jag är ju inte så flitig när det gäller att blogga och så. Jag har ju min privata bok som jag ibland skriver saker i. Så när man har skrivit en del där i så känns det konstigt att dubbelskriva det? Så viktigt är det liksom inte. 
 
Men för mig går saker bra. Jag har en toppen torsdag och har varit sjuk från jobbet i 2 dagar. Jag ringde till dom nu och imorgon var jag så välkommen tillbaka. Så yeah ! Om det blir såhär fint väder imorgon som det är idag så kommer jag leva i ett förevigt eufori. Jag är så sugen på att göra saker! 
 
Men det är fortfarande kallt och det är lite svårt att ta sig ur skogen. Men snart så. 
Jag och min kära har så mycket roliga ideér som jag bara vill ska kunna ske nu nu nu! 
 
Som jag längtar tills islossningen! kan ni ana vad jag ska göra då? Jo då ska vi sätta i båten! sen därefter slipper man ta bilen till bussen och kan njuta av soluppgången !! (okej lite mer sommar kanske det ska bli först men då fatttar ni hur jag längtar om jag redan NU är redo att sätta mig i båten?!) Då sätter man fast båten vid gästhamnen och går till bussen som går max 5 m därifrån!!!! IIIH.
 
Iallafall. Idag frågade min farmor mig om jag ville följa med henne till biblioteket! 
Förut var vi där tillsammans och skaffade ett varsitt kort! Så kanske kommer nått med mig hem, jag behöver något nytt, livsinspirerande att läsa! Så jag ska göra mig iordning och ropa att jag är klar, med världens största leénde måste jag nu avrunda skrivandet =)
 
 

Kommentera här: