Torsdag 21 April

Hejsan! Här är jag! 
Jag har det bra och har slutat arbetet för idag. Jag har varit ute på äventyr med jobbet och det är ju alltid kul att göra nya saker. Så då är jag extra glad när jag "går hem" för dagen! 

Jag hade inte riktigt tid med min lunchkaffe så jag fick en takeaway latte här i bilen istället! 
För kvällen hade jag tänkt mig att jag ska duscha, hänga upp den där maskinen min älskling startade under dagen, och så ska jag hämta ut min nya ansiktsmask först av allt från posten! Jag glömde den igår och åkte raka vägen hem. Frågan var ju om det var värt att vända? Använda en annan för den kvällen? 

Slutade med att jag la planerna på is och hämtar ut den idag istället! Det känns så himla roligt! 

Nu har vi kört förbi regnet också och glidit in i solen.  Ciao bebes 

Kommentera här: