Glada Nyheter

 
Alltså jag är typ astrött. Men jag hoppas jag piggnar till snart. Kanske gör lite hushållssysslor sen.
I annat fall har jag ingenting planerat idag. För första gången på hela veckan så suger det? Jag börjar bli frisk iallafall. Peppar peppar ta i trä.
 
I September redan så tappade jag mobilen för sista gången tyckete jag, när jag tappade den under en cykeltur. Den hamnade flera meter bakom mig och jag fick ställa av cykeln och gå tillbaka. Jag hade ju kunnat cykla men fick lätt panik. Då bestämde vi oss iallafall för att lämna in den. Och den har varitborta i ca en månad nu?
 
Mobilen var för trasig för att lagas sa dom förra veckan, vi ringer om max 10 dagar. Sagt och gjort så ringde dom igår och dom ska skicka hem en liknande telefon för den telefonen var slut på lager! Så nu är det bara en tidsfråga innan det blir skojj här på bloggen. Andra är ifall min syster kan komma med kamerasladden. Hihi.

Nu ska jag klä på mig.

Kommentarer:

1 A M:

Åh, jag har tappat mina telefoner ett antal par gånger.. Hatat de!

2 Linda:

roligt med lite glada nyheter! :)


Var gärna med och tävla i min tävling man kan vinna en massage olja, länk så du ej behöver leta efter tävlingen :)
http://nouw.com/LindaLinnros/tavling-hos-mig-20913958

3 ALEXANDRA SALOMATIN:

Kolla gärna in min blogg, du kommer att älska den!! ♥

Kommentera här: