onsdag 18/5

Just nu händer det så mycket roliga saker!  Vintern har varit seg och tung. Och nu är det helt helt annorlunda! Jag känner mig så lätt och lycklig!

Iallafall, jag ska hem nu. Varit och arbetat, hur tråkigt det än må låta så var det kul idag också. Jag ska åka och handla med mamma innan jag kommer hem på riktigt. Hon ska hjälpa mig med ett Konsum kort!

Jag pratade med min chef om att ev. Få ledigt den 28 Maj. För jag vill så gärna ta med min 10 - åriga lillebror på Lego Tour.
Hon skulle försöka fixa det och Åh vad kul! Att jag faktiskt kan ta med honom dit! Jag tänkte att han ska få med sig något hem också, + att vi åker bil dit också.  Det har inte alltid varit en självklarhet för oss!

Plus att nu redan i dagarna har jag massa saker jag ser fram emot, som typ min ledighet imorgon. Fredagens planer ska bli kul. Och helgen kommer bli superskön verkar det som! Bara massa kuul^^ Inte glömma morsdag.!

Det blir ju vad man gör det till och jag försöker ju bara planera in det roliga, och göra om det tråkiga till något jag faktiskt ändå kan uppskatta. Då blir man inte särskilt svår att imponera på!^_^ 

Kommentera här: