Just ny thoughs about blog or not?

Hallå hallå! I stugan min! 
Alltså jag har så mycket nyheteer att det är sjukt! Men samtidigt vill jag inte skriva ut för mycket.  Tråkigt va? 

Tänkte på dedär igår att kanske skulle jag ha en dagbok istället? Men sen efter att ha tänkt en stund kom jag fram till att ;

1, en dagbok kan man skriva i när som helst om man har med sig den, men det finns appar och det går nästan snabbare att skriva så. Men det väger på att jag gillar att fatta pennan. 

2, En dagbok kan man skriva saker rakt ut, oavsett hur personligt det är.. Kanske inte på internet? 

3, På en blogg är det mer chans att nån hör ens röst, bara någon i världen. Men man måste ju välja sin skrift.. anser jag. 

Det var väl typ min lista. 
Jag vill inte göra inlägget för långt. Men idag fick jag i sista stund jaga runt på en frisörsalong som hade öppet sent. Jag är nöjd. 
Jag tog tag i mina ögonbryn trots att dom inte hade växt ut så mycket som jag ville. Men nu är jag snyggare än då ;-) 

Kommentera här: